Det här med mitt och ditt..

Publicerat: 2012-11-09 Kl: 20:26:00 | I kategori: Tankar

Idag måste jag verkligen välja mina ord då jag är oerhört äckligt förbannad pga 2 händelser.
 
Förra helgen hade Elias bortamatch med bandyn och råkade tyvärr glömma kvar sina sprittnya Puma sportskor. Jag fick tag på sporthallen idag och det visade sig att några barn troligtvis "busat"(?) med hans skor och nu fanns bara en kvar. En sko, det är inte mycket att ha..inte för ett tvåbent barn iaf.
 
Igår cyklade Elliot till bussen och råkade glömma låset. När han skulle hämta cykeln efter skolan var den borta. Tack och lov hittades cykeln senare under kvällen men ändå.
 
Visst - båda händelserna är bristande ansvar från killarna men HUR SVÅRT ska det vara att ge fan i andras saker? Mitt är mitt och ditt är ditt!!!!!
 
Jag är inte rik och kan skita pengar (I wish!) Jag blir så jävla förbannad...
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Våran Lycka

Vi tänkte försöka åka in på gränby träffen. Har inget körkort så dit fraktar vi oss enkelt.

Hoppas vi blir ett gäng.

Svar: Vi ska oxå åka dit, då ses vi ju där! Jag har körkort och kan gärna komma förbi er någon dag..vi kanske ska ta en sväng till Thuns? :)
dromfrun.blogg.se

2012-11-13 @ 09:17:23
URL: http://varanlycka.blogg.se/
Postat av: Våran Lycka

Ja men thuns e ju guld:)) får planera in de nått efter fikan då:)

2012-11-13 @ 10:39:56
URL: http://varanlycka.blogg.se/
Postat av: Hanna Of Sweden

sjukt irriterande!! =(

2012-11-13 @ 19:23:08
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0