Spartips!

Publicerat: 2012-11-17 Kl: 14:28:00 | I kategori: Shopping

Jag som har många barn måste alltid planera mina köp vid tex. vinterkläder och vinterskor. Jag är inte märkesfixerad när det gäller vanliga kläder men på vinterkläder vill jag ha ett märke jag vet är bra och håller barnen varma. Jag har satt i system att alltid shoppa på mig nästa års vinterkläder på årets REA. Det sparar vi många tusenlappar på!
 
Jag har precis fyndashoppat till (såklart ;D) nästa år:
 
 
Ni som letar vinterkläder till barnen eller dig själv, kika in hos http://zillstar.se/ - 50% på alla ytterkläder från både Didriksons och Molo. Skynda fynda!
 
Kommentarer
Postat av: Cissi

Har du fått dina saker? Jag beställde den 18 nov och lovad leverans 3-5 dagar men inga kläder har kommit mailat 3 gånger men inget svar :-(

Svar: Jag får inte heller något svar och har inte fått mina saker :-[Mamma fick sitt paket efter typ 4 dagar...
dromfrun.blogg.se

2012-11-29 @ 14:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0