Överraskad!

Publicerat: 2012-10-15 Kl: 21:32:21 | I kategori: Vardag

Anledningen till min bloggfrånvaro tror jag att ni förstår. Dagarna går åt till att byta bajsblöja och sitta med tutten i munnen på fislisa. Dock har jag mått ganska dåligt oxå, ett tag trodde jag att jag var på väg att få mjölkstockning men jag lyckades massera ut det med hjälp av lite värme. Febern kände närvarande ett tag men den försvann snabbt tack och lov! Jag har även problem med svimningskänslor. Det tjuter i öronen och svartnar för ögonen, det gäller verkligen att ta det lugnt och varsamt.
 
Jag är fortfarande inne i en slags bebisdimma där jag inte kan göra så mycket annat än att njuta av min bebis och försöka förstå att det verkligen har landat en HON i vårat hem. Det händer både en och fler gånger om dagen att jag kallar Flora för han/honom. Vad kan man vänta sig när vi bara haft söner de senaste 11 åren ;)
 
Hon har fått så otroligt mycket fina kläder och jag riktigt längtar tills jag kan åka in och tokshoppa och röja bland flickklädeshyllorna. Än känner sig inte kroppen redo för en shoppingrunda. Ärret är fint men värker bitvis skapligt. En del av det blöder fortfarade dessutom.. Jag skulle verkligen inte rekommendera någon som kan föda normalt att välja kejsarsnitt!
 
Nu "ropar" chefen på mig från vagnen, det är bara att lyda!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0