11 år

Publicerat: 2012-09-24 Kl: 14:14:00 | I kategori: Barnen

I hela 11 år har jag haft privilegiet att få kalla mig för mamma. Jag var bara en ung liten 18 årig snärta när han föddes. Jag vet inte hur många som tvivlade på mitt beslut att bli mor vid ung ålder och idag - 11 år senare är jag inom kort 4 barns mamma.
 
Den 24 september föddes vår älskade Elias, 3650g och 53 cm lång! Han kom att förändra hela mitt liv. Den enorma kärlek jag känt sen den dagen, glädjen, buset men även en oro. (Den oron vet alla som är föräldrar om.)
 
Det är inte klokt hur fort tiden går, jag minns det som igår.
 
Grattis på din dag min älskade son. Jag älskar dig! <3
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0