Förberedelser!

Publicerat: 2012-09-30 Kl: 13:20:02 | I kategori: Gravid

Humöret har dämpats aningen med hjälp av frisk luft och bästa sällskapet av min älskade hund. Jag har så mycket att tänka på och jag svämmar över av känslor! Jag lär nog kramas extra mycket med familjen ikväll.

Nu har jag ägnat mig åt de sista förberedelserna och det känns så skönt att ha det gjort. Nu är det bara spjälsängen som ska upp.

Det är inte riktigt dags för Kottas att titta ut än men nån gång i veckan smäller det ;)

Och nej, jag har fortfarande inte förstått det själv än.

Kommentarer
Postat av: emma

Från skånska byggvaror?
Har en sådan här hemma och den är superfin
Grattis till lilla Flora

2012-10-05 @ 15:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0