Back to vardag igen.

Publicerat: 2013-02-26 Kl: 15:13:41 | I kategori: Vardag

Nej jag har inte försvunnit eller slutat blogga, vi har haft sportlov. Sportlov innebär noll tid att sitta framför datorn och massor av tid att spela UNO. Typ 150 gånger om dagen. Sportlov innebär oxå tjat om dataspel och en mamma som hotar med fyrkantiga ögon samt att rumpan faktiskt kan växa fast i soffan.
 
Nu är vi tillbaka i vardagen igen och som jag längtat. Visst är det underbart att ha barnen hemma 24-7 MEN det är precis lika underbart när skolan börjar igen.
 
Jag sticker inte under stolen med att jag är slut.
Sopslut.
 
Energiförrådet är tömt och jag orkar inte ens dammsuga. Dammråttorna dansar schottis i alla rum men vad gör det? Jag är lycklig ändå!
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0