Tankar.

Publicerat: 2013-02-08 Kl: 23:44:40 | I kategori: Vardag

Jag ligger i sängen och tänker på allt som hänt. Det är många tankar som snurrar runt. Jag känner mig lycklig och tacksam men ändå arg, förtvivlad, rädd, bitter och så maktlös. 3 tjuvbesök bara under vintern..
 
Idag åkte vi in till stan för att köpa nya skidor till pojkarna inför det kommande skolskidveckan. Jag vet inte hur många affärer vi var in på men tillslut hittade vi de billigaste på Stadium. Kalaset slutade på 3700:- för tre par skidor. Det är pengar som vi egentligen skulle ha till något annat. Vi hade ju skidor men sen kom tjuvarna och stal dessa. Det var andra gången de var här.
 
Lågt stående varelser!
 
Nu i måndags hade vi ju dem! Vi kom på dem in action, de flydde fortare än kvickt men äntligen hade vi dem. De blev tillfångatagna och både handskar och verktyg hittades i bilen.
 
Idag ringde Polisen och berättade att de släppt en av tre misstänkta gärningsmän i brist på bevis. De andra två sitter fortfarande häktade då deras identitet är okänd. Det kändes som ett hån! När vi åkte mot Uppsala såg vi flyktbilen mellan Skyttorp och Uppsala. När vi åkte hem var den borta.
 
Kommer dom att komma tillbaka?
Vad tar dom sig till nästa gång?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0