Det här med träning.

Publicerat: 2013-05-22 Kl: 09:33:35 | I kategori: Vardag

Jag har så otroligt svårt att komma igång med träning. Jag tänker hela tiden att jag ska och måste men kommer aldrig till skott. Kondition för mig är ett okänt ord.
 
Det värsta är att när jag ser människor som är ute och springer tänker jag bara: Stackars jävel..
 
Gå på gymmet och stå och dra i ett snöre är inte riktigt min grej. Eller börjar jag gå igenom all träningsform så är nog ingenting min grej. Jag behöver ha en spark i arslet!
 
Sen är jag feg, jag erkänner. Feg att se ut som en tönt. Skulle jag ta på mig löparskorna och ge mig ut i spåret skulle jag orkar 200m, vara pinröd i ansiktet och kräkas bakom ett träd.
 
Hur hittar man motivationen?
 
Kommentarer
Postat av: Linaa

Oh vad jag känner igen mig i din text.
Vill men kommer aldrig dit.

2013-05-22 @ 09:37:16
URL: http://varanlycka.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag har ingen självdisciplin alls när det kommer till träning tyvärr..

2013-05-22 @ 13:51:37
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0