Drömbajsningen

Publicerat: 2013-09-09 Kl: 08:43:25 | I kategori: Vardag

Sedan man fick barn är det lyx att få gå på toa ifred.
 
När man vill göra det allra heligaste kan det låta så här:
 
*knack knack*
- mamma var är min bok?
- jag vet inte.
*knackeliknack*
- mamma var är min telefon?
- jag vet inte.
- OOOUUUAAAAHH!!!!! <-- Flora skriker
*knackknackbankknack*
- MAMMA! Elias slår mig!!
- säg åt pappa!
*bankknackbank*
- Mamma?
- JA!
- Vad gör du?
...
 
osv.
 
Någonstans mitt i det där ska man försöka koncentrera sig att bajsa i lugn och ro(?).
 
Jag tror att vi föräldrar har en inbyggd mackapär i kroppen som aktiverar någonting i barnen huvuden när vi går på toa. Och pratar i telefon.
 
Jag vill åka bort och bo på hotell en helg endast för att få skita ifred. Alternativet är att börja ställa klockan och nattbajsa med hjälp av laxering. Eller nä.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0