Skynda fynda!

Publicerat: 2012-11-13 Kl: 21:52:00 | I kategori: Shopping

Idag har jag köpt de första julklapparna. Jag brukar vara ute i god tid men inte så här tidigt. Iof har jag ett enormt julesug i år vilket glädjer mig enormt då jag bara önskade att skiten skulle vara över förra året. Då var jag rätt djupt nere i depressionen.. I år har jag redan hunnit med att baka och äta lussebullar samt intagit glögg, dessutom har jag shoppat nya julgardiner och vaxduk med tomtar på. Jag älskar det! Julen för mig har alltid varit helig och kommer så förbli.

 

Jag fyndade rejält idag till killarna. Jag fick hur mycket kläder som helst för ca 930:-. In på Ellos och shoppa loss nu! Jag använde rabatten "40% på en vara och 30% på resten av köpet". Jag blev oerhört förvånad över att det fanns så mycket kläder kvar med tanke på priserna.

 

Här har ni ett exempel - Skynda fynda!

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0