Snabbt snabbare snabbast

Publicerat: 2012-11-08 Kl: 09:09:07 | I kategori: Vardag

Det här är verkligen nåt jag inte hade räknat med. Jag trodde att dagarna skulle börja gå långsammare när jag fick en bebis i famnen, jag skulle ut och powerwalka i solen, sjunga med i fåglarnas kvitter samt bli smal på ett nafs av alla promenader och min hälsosamma livsstil. Fan vad jag ljög för mig själv!
 
Det har inte blivit många powerwalks, regnet öser ner och det är svinkallt. Jag är konstant sugen på nåt att äta och de gulligaste kvittrande fågeln jag sett so far var en undulat i bur hemma hos farmor. Varför ska man alltid måla upp såna rosensköna bilder med allting innan det hänt?
 
Hur svårt kan det vara att sluta tänka på vad som komma skall och bara leva i nuet?
 
Tydligen skitsvårt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0