God morgon!

Publicerat: 2012-11-19 Kl: 10:23:00 | I kategori: Vardag

God morgon mina vänner!
 
Solen skiner och det ser ut att vara en fantastisk dag där ute. Jag är inte riktigt lika sams med solen när det skiner in och visar varenda dammkorn och nos/hand/näs/munmärken på alla fönster. Det är faktiskt som en liten utställning att gå runt i vårt hus och titta på fönster vid finväder. Det finns många olika "konstverk" att skåda..
 
Florafina firar sin första namnsdag idag (Elisabeth). Hon tackade för Grattiset genom att lägga en kräka i knät på mig. Är det inte fantastiskt att vara bebismamma så säg. Mina svarta kläder hinner vara svart ungefär 0.0001 mikrosekund/dag. Men vad gör det om hundra år, tvättmaskinen går på hetvarv här iallafall.
 
Appropå kräka - var och varannan människa har tydligen magsjukan just nu?! Det skrämmer inte mig personligen då jag tycker att det finns värre sjukdomar (halsfluss, halsböld osv som jag har en förmåga att drabbas av) men jag är totalt livrädd för att Flora ska få det. När killarna var små fick hela familjen vinterkräkan. Vi blev sjuka med bara några timmars mellanrum. Det är nog det värsta jag varit med om. Alla 5 kräktes och poopade om varannat...
 
Nu ska vi inte tänka negativt! Jag önskar er alla en underbar dag med sol i sinnet.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0