Ingen vila ingen ro!

Publicerat: 2012-11-28 Kl: 21:26:00 | I kategori: Vardag

Jag sitter här i soffa och smuttar på en kopp varm choklad, snön öser ner utanför fönstret. Uppdateringarna har varit dåliga på sistånde men jag har fullt ös hela dagarna. Det händer inte ofta att jag bara sitter ner och tar ett djupt andetag. Men jag trivs att ha det så här, livet är underbart! Det är fart och fläkt, projekt och familjeliv.
 
Som ni förstått så har jag lite smått och gott på G! ;) Några är nyfikna har jag förstått. Jag lovar att jag kommer att både visa bilder samt att berätta om mitt kommande projekt. Håll ut!
 
Jag mår så fantastiskt bra just nu. Det är helt sjukt att tänka tillbaka hur det var bara för ett år sedan. Jag var djupt deprimerad och låg i ångestattacker varje dag. Nu sitter jag här och är glad, lycklig, stolt..ja det finns inte ord. Halleluja lixom! Jag trodde aldrig att jag skulle ha kommit så här långt på så kort tid. Det GÅR att komma hur långt som helst med rätt hjälp och bra människor i ens omgivning.
 
*Lycka*
 
Tävlingen som jag lovade skulle komma ut igår blir lite försenad (förlåt!) men den kommer att komma upp under veckan.
 
 
Kommentarer
Postat av: Sandra Käll


Härligt att du mår så bra Lina !

Svar: Ja det är så skönt! Jag trodde aldrig jag skulle hitta tillbaka till livet igen. Kram på dig <3
dromfrun.blogg.se

2012-11-28 @ 21:37:27
Postat av: Frida

Härligt att få läsa att du mår så bra Lina! :) Kram

Svar: Tack fina fina Frida! Du är så himla rar <3 Har du vägarna förbi så kika gärna in på en fika! Det skulle vara så kul! Stor kram
dromfrun.blogg.se

2012-11-28 @ 21:54:33
Postat av: Anna

Tack, ja ungarna är lyckliga, hundarna i extas över snön. För min del gick det första lyriska över idag när jag insåg att jag måste skotta bort skiten!:)

2012-11-29 @ 08:51:56
URL: http://trissmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0