Sitter på ballen...

Publicerat: 2013-03-08 Kl: 15:21:05 | I kategori: Vardag

Nu må jag låta som en gammal tant men jag bjuder på det.
 
Jag förstår mig verkligen inte på människor som använder uttrycket "balle" istället för balkong.
Ex. "sitter på morfars balle och äter glass", "sitter på ballen och röker" osv. 
 
När jag ser dessa meningar tänker jag: DU GJORDE VAD????
För mig är och förblir balle pungen, säcken under penisen, bollarna som gör ont att slå i..
 
Tydligen kallar vissa dessutom saft för sarre. Det kan bli rätt mysko!
 
"sitter på morfars balle och dricker sarre".
 
Herreminjesus vad fel det kan bli.
 
Kommentarer
Postat av: Magda

Balle är antingen snopp eller balkong! Ballen är väl inte pungen heller?!?

Svar: Balle för oss är pung!
dromfrun.blogg.se

2013-03-08 @ 18:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0