Vänner

Publicerat: 2013-03-21 Kl: 11:16:47 | I kategori: Vardag

Jag är så tacksam över alla mina vänner!
 
För mig är en riktig vän en människa som jag alltid vet att jag kan lita på. En människa som inte talar illa om mig till andra, en människa som jag vet att jag kan ringa dygnet runt. En sann vän finns alltid där för en i vått och torrt hur man än mår. En sann vän behöver man inte prata med varje dag, vecka eller kanske inte ens månad men när man pratar så känns det som igår. En sann vän vågar visa alla sina sidor!
 
Tacksam är ordet.
Kärlek till er!
 
Jag vill även skriva GRATTIS till världens megabästaste vän Louise som fyller år idag!
Hurra hurra hurra! Du vet hur mycket jag älskar dig min vän, jag är inte snål med att berätta det. Jag har hyllat dig här förr och kommer att göra det igen - det finns ingen som DU! 7 års vänskap har förvandlats till ett systerskap. Du är och kommer alltid att vara min älskade syster!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0