En riktig 6-åring!

Publicerat: 2012-11-15 Kl: 08:22:00 | I kategori: Barnen

Min mor har bett mig att kolla igenom alla leksakskataloger och skriva upp vad barnen önskar sig. Jag kan tydligt se vem som gått loss mest på katalogerna. Det står ett M på i stort sett allt. Inte nog med det, i våra kataloger så har ca 85% av alla gubbar en snopp.
 
Buzz Lightyear har en stor en.
Darth Vader en rätt normalstor för hans storlek.
Flickan i en Barbie Princessklänning fick oxå en ganska stor.
 
Det är fantastiskt med 6-åringar!
 
Häromdagen tror jag han slog rekord i att säga ordet bajs flest gånger inne på ICA.
Nåt som oxå är ganska roligt är att han har svårt att säga ord som innehåller bokstaven F. Hans framtänder är så otroligt (jag menar verkligen OTROLIGT!) lösa så de fladdrar när han pratar. Dock lär det ta ett tag innan han vågar plocka ut dom. Jag fick frågan varför tandfén vill ha hans tänder..vad svarar man på det?
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Therese

Man svarar att tandfen samlar tänder som hon ger till bebisar som inte har några alls. :)

Svar: Men du det var ju sriktigt bra svar! ;)
dromfrun.blogg.se

2012-11-16 @ 15:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0