Är det så här det var?

Publicerat: 2012-10-09 Kl: 05:01:45 | I kategori: Barnen

Jag vaknade ca 04:30 av en sån bröstsmärta utan dess like. Det kändes som om en 250kg man hoppade på mitt bröst! Under natten hade visst boobsen förvandlats till två vattenmeloner! Kroppen är verkligen som en transformers både under och efter graviditeten..

Flora gör inte saken bättre av att vara så "snäll" och bara sova. Det slutade med att jag väckte henne nyss så hon fick äta! Problemet är att hon bara åt på ena så nu är jag sidotung och snepattad. "Stor&liten"...

Kommentarer
Postat av: Mia

Hittade nyss hit, och gillar din blogg :)

Blev själv mamma i söndags, för första gången och vilken känsla :)

Vår lilla grabb har oxå bara gått ner och ner, men vi har iaf fått komma hem, så nu ska det ammas och ges ersättning, så får vi hoppas det vänder snart...men jag tror inte amningen kommit igång ordentligt här, men som du skriver så verkar det ju märkas när det gjort det...

Kommer fortsätta och kika in här!

Kram Mia

2012-10-11 @ 13:57:08
URL: http://systrarnavirrpannor.blogspot.com
Postat av: Pappan Anders

Du skriver på ett underbart skönt sätt :-)
Hoppas de/dom ordnat upp sig under dagen. Vi har haft glupska barn och Gumman har en produktion därefter.
Ha De!

2012-10-13 @ 18:37:07
URL: http://pappanheteranders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0