Dagens shopping

Publicerat: 2012-10-30 Kl: 22:03:00 | I kategori: Shopping

Shop until you drop! Jo tjenare, 8 timmar senare satt vi i en fullpackad bil på väg hem. Det har gått så himla bra, vilka fantastiska barn jag har alltså. Svärmor har varit med hela dagen hon oxå och vi har haft det så mysigt! Nu är vi redo för vintern.

Jag kan lugnt säga att jag tokfrossat tjejkläder idag oxå! ;) Me soooo happy!
(hur kommer det sig att man blir så lycklig av shopping?)
 
minihårspännen - typ det sötaste jag sett!
Två tredjedelar av mina pojkar i sina nya tröjor
 
# Vinterskor till alla grabbarna
# Skidjacka och byxa till Elliot
# Vantar och mössa till killarna
# Overall, mössa, vantar och tossor till Flora
# Diverse kläder till Flora
# Hand och fotavtrycksbox
# Parfym till han som inte får nämnas
# m.m
 
Vi är så redo för snön!
Kommentarer
Postat av: Fri

Åååååh, vad fint!!!

2012-10-30 @ 22:18:43
URL: http://fridaviktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0