Nog känns det allt!

Publicerat: 2012-10-05 Kl: 06:09:52 | I kategori: Barnen

Med tre tidigare lugna barn var jag inte riktigt beredd på en skrikapa! Det äts heeeela tiden och får hon inte bröstet direkt(!) så kan man tro att världen går under. Hon är ju iaf helt bedårande vår lilla Flora!

Jag mår så där.. Snittet värker, eftervärkarna sitter i och det är allmänt svårt att röra på sig. Igår drog dom katetern och det är himla skönt att slippa den! Jag försöker vara uppe och röra på mig så mycket jag kan, i morgon åker vi hemåt!

Igår kväll fick vi byta rum till ett mindre. Nu har vi egen dusch, toa och tv :) När vi kom hit i onsdags och skulle snittas så fick vi veta att det blivit en omfattande vattenläcka på sjukhuset. Smutsvatten hade läckt genom tak och väggar lite varstans - även nere på op. så det var osäkert i flera timmar att ens snittet kunde bli av. Tre timmar försent kikade hon iaf ut efter att nån hälsovårdsmyndighet gett sitt godkännande att använda lokalerna. Nu hade de hittat vatten här på vårdavdelningen oxå - därav rumsbytet.

Vi är fortfarande chockade över att ha en liten prinsessa i familjen, det visade sig faktiskt att min inre känsla haft så rätt! ;)




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är så himla glad för er skull Lina:) äntligen får du med fläta hår, köpa söta klänningar och den mindre roliga biten testa på viljan och humöret hos en liten donna:)) men hon är verkligen helt bedårande och jag lovar att jag kommer stjäla henne direkt på partylite partyt:)
Kram

2012-10-05 @ 16:19:55
URL: http://trissmamman.blogg.se
Postat av: Anonym

Så är det med flickor! Och hungriga flickor dessutom, hoppas du får mjölk snart annars får ni väl koppa henne lite så länge med lite ersättning så slutar hon nog skrika snart :)

2012-10-06 @ 15:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0