Nu är Kottas ute! (tidsinställt inlägg)

Publicerat: 2012-10-03 Kl: 14:00:00 | I kategori: Gravid

Just i denna sekund som ni läser det här ligger jag och gosar med ett helt nytt liv.
 
Kl för mig är 05:30 och jag är nyduschad efter konstens alla regler. Magen innehåller inte fjärilar utan snarare jetplan! Igår var vi in på inskrivning och det som skrämmer mig mest är att narkosläkaren är yngre än mig/oss och att hans läkarstudent ser ut som ena snubben i EMD.
 
Jag har varit lugnet själv men idag..wow..det finns inte ord!
 
Hoppas ni får en fantastisk dag, det vet jag att vi kommer få! Kärlek till er alla, jag håller er uppdaterade från sjukhussängen ;)
 
 
Kommentarer
Postat av: Johanna

Önskar er STORT GRATTIS!!! Hoppas allting gått bra & att ni riktigt myser tillsammans hela familjen!! Väntar nyfiket på att se vad ni fick för liten krabat!! :D

2012-10-03 @ 14:23:38
Postat av: catya

Det är ju så underbart!

(Bah! Nu började jag gråta igen!)
Grattis till världens finaste, sötaste!

2012-10-03 @ 14:39:40
URL: http://www.lifestyleblogs.se/catya
Postat av: Hanna Of Sweden

GRATTIS lilla Flora! ^^ Härligt att det blev en tös tillslut. ;o)

Kram på er!

2012-10-03 @ 14:40:23
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0