Här sitter jag..

Publicerat: 2013-01-31 Kl: 12:57:56 | I kategori:

..Kallsvettig medhjärtklappnig och spagettiben! Det finns få saker som jag tycker är så obehagliga som att gå till tandläkaren.

Lukten får det att vända sig i magen.

Jag har aldrig haft hål och måtte det fortsätta på den vägen.

Jag är förstörd från barndomen. Han var så elak och hårdhänt den där förbannade Carl-Magnus!

Hoppas den här tandläkaren är snäll och förstår min rädsla. Många försöker skämta bort det, BIG no no!

Var snäll, annars bits jag!

Kommentarer
Postat av: Hanna Of Sweden

lycka till!! ^^
jag är själv inte rädd för att gå till "käftis", men kan förstå folk som är det... så som dom sliter och drar i munnen! ;)

2013-01-31 @ 14:10:56
URL: http://hannaofsweden.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0