Just i detta nu..

Publicerat: 2013-03-19 Kl: 12:43:19 | I kategori: Thudor

..ligger lilletuss på operationsbordet.
 
7:45 var jag på Ultuna och lämnade av honom. Det värsta var inte själva tanken på operationen, (jag vet att han kommer bli bra) - utan att lämna av honom där och mista all kontroll! Vad händer nu? Hur mår han? Går allting bra? Har han ont?
 
Det är inte bara en hund, det är vår älskade TerrorThudor.
 
Det kommer att bli tufft för honom och oss de kommande veckorna. Han är ju van att springa runt som en tok och busa, nu blir det stillasittande i en bur istället.
 
Telefonen ligger ständigt i min ficka. Jag hoppas att de ringer snart och berättar att allt gått bra!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0