Grattis i förskott Lina!

Publicerat: 2013-05-27 Kl: 22:44:00 | I kategori: Shopping

Idag fick jag en tidig födelsedagspresent av min kära mor och styvfar. Då jag har gått ner en hel del i vikt sen Flora föddes så satt alla kläder stort och pösigt, tills idag! Dessutom fick jag en fantastisk morsdagspresent så jag har gått bananas på Gränby idag.
 
Jag är nu..
 
-  3 byxor
-  1 par shorts
-  1 Foundation + 1 mascara
-  1 sminkväska
-  5 trosor
-  1 kofta
-  3 tröjor
-  5 linnen
 
..rikare.
 
Som sagt. Bananas.
 
Nu kommer trosorna sitta kvar på rumpan! Yeeeeey!!!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: LADY THIRTY

Verkligen bananas!
Härligt med uppdatering i garderoben!

2013-06-09 @ 14:59:22
URL: http://ladythirty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0