Lurad

Publicerat: 2013-05-22 Kl: 21:16:43 | I kategori:

 
Den lyckan byttes ut ganska fort. Jag hämtade ut skötväskan på posten i tron om att den skulle vara i fint skick, jo tjena..  Vad tycker ni, ser det här ut som fint skick? Botten på väskan var nött så bottenplattan tittade ut. Dessutom var det vita missfärgat på flertalet ställen.
 
Vad är det med folk och ärlighet?
 
Säljer man någonting begagnat så förstår jag att det inte är nytt, men fint skick för mig är helt och rent.
 
Jag skickade ett meddelande till henne och får som svar: "Du kunde bett om andra bilder. Den kostade som sagt 1800:- ny så klart att den inte är ny" Jahapp, då blev det genast mitt fel som bara frågade om den var i fint skick, fick ja som svar och sedan inte frågade om det fanns hål.
 
Vafaan?! Seriöst?
 
Jag har verkligen kämpat för att ha råd med den här. Jag känner mig så lurad.
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Weronica

köpt på tradera? i så fall kan du kontakta dom och kola ifall man kan göra något.. anmäla henne eller så...
Skitdåligt var det - av henne.
För, som du säger, fint skick = helt och rent!

2013-05-23 @ 00:57:36
URL: http://ourperfectlife.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0