Mmmm..Marabou!

Publicerat: 2013-05-26 Kl: 16:24:00 | I kategori: Familjen testar

Vi har haft turen att få testa nya Marabou Chocowild och Marabou Ministars genom Buzzador.

Lyckan var enorm när vi hämtade ut ett stort paket med kakor. Vi hann bara komma hem innan barnen satt bänkade vid bordet. Barnen har fått bjudit sina vänner som kommit hit och jag har haft med mig dessa på picknick i parken.
 
De flesta har älskat båda sorterna men Ministars gick åt som smör i solsken. Det kan bero på storleken eller den krämiga chokladfyllningen! ;)

Jag kommer garanterat att köpa dessa kakor igen. De är riktigt goda!

 

Vill du också bli produkttestare eller veta mer om Buzzador? Kontakta då mig på [email protected] så ska jag berätta mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0