Galna jävla snö!

Publicerat: 2012-12-05 Kl: 15:15:34 | I kategori: Vardag

Hur mycket älskar alla snön nu då?
Va va va?
 
Jag är skitless, det suger. Less var jag redan innan den kom. Bara av tanken..! Ena sonen sitter fast ute på skolan då alla skolbussar (och övriga bussar för den delen) är inställda i hela länet. Hur han ska komma hem är lite av en gåta just nu, det går inte ens att köra personbil på den vägen. Det är en liten pissig kringelikrokväg..
 
Ingen info från skolan än så länge. Trots att jag vet att han på ett eller annat sätt kommer att komma hem maler en förbannat stor oro i magen på mig. Jag vill ha hem mitt barn! Hela kroppen och modershjärtat säger åt mig att åka och hämta hem honom NU men jag vet att det inte kommer gå.
 
Jag vet att han är väl omhändertagen men han ska hem!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0