Polisen

Publicerat: 2012-12-07 Kl: 20:16:00 | I kategori: Vardag

Polisen hade inte tänkt att komma idag för att säkra spår men efter 5 anmälningar stod de utanför på uppfarten när jag kom hem från simskolan. Tyvärr hade då alla spår snöat över och fingeravtrycken som fanns på bussen smetades ut. Kombination kolpulver och väta är inte bra, det blev bara en sörja. Men det är bara att konstatera att de varit uppe vid varenda garage på gatan och dragit i garageporten.
 
Det finns än så länge inga spår efter tjuvarna. En kille som bor på gatan nedanför kom dock på 2 män på sin uppfart inatt. De hoppade snabbt in i en blå/grå(?) minibuss och försvann.
 
P4 Uppland ringde mig idag så Drömfrun har varit med i radion och berättat om händelsen. Jag uppmanar verkligen alla att låsa in allt!
 
Det värsta är att jag känner mig otrygg i mitt egna hem. Jag är ensam hemma med barnen ikväll och det känns fan inte bra. I vanliga fall har jag dörren olåst när jag är hemma och låser bara när jag sover men det är ändring på det nu. Jag vågar inte annat. Sjukt att känna så här!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: henrik vikberg

att polisen inte kom direkt...att de ska krävas 5 anmälningar för att dom ska agera är ju sjukt...

2012-12-07 @ 20:25:16
Postat av: elin stridh

lycka till :D

2012-12-11 @ 16:47:50
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0