Vad ger jag mig in på?

Publicerat: 2012-10-30 Kl: 07:29:06 | I kategori: Vardag

Idag ska jag åka in och shoppa första gången med 4 barn. Jag känner mig inte allt för orolig då killarna är otroligt duktiga. (har en känsla att jag kanske kommer ångra att jag skrev det där!) Visst att dom kan springa omkring och busa men jag har ett äss i ärmen. Dom får ta med sin egen plånbok och sköter de sig får dom handla. Elliot är på jakt efter en dräkt till Halloweenpartyt på fredag, Melker vill kolla på Skylanders och Elias köper nog ingenting. Han är förbannat snål sparsam av sig och sparar till en snöskoter. Eller en dator. Eller en IPad. Ungen har mer pengar i plånboken än Joakim Von Anka.
 
Att ha många barn är dyrt. Alla killarna behöver ha vinterskor, Elliot behöver ha överdragsbyxor, termobyxor och jacka, Flora behöver ha en vinteroverall och mössa, alla 4 behöver ha vinterhandskar, långkalsonger, fingervantar. Havregrynsgröt i en månad lär det bli. I bästa fall snabbnudlar på lördag.
 
Önska mig lycka till idag!
 
 
Kommentarer
Postat av: Hanna Of Sweden

herregud! jag kan inte ens gå in i fruktaffären borta på torget innan neo vält ner halva affären och lyckats gömma sig så jag blir panikslagen. all cred till dig! hahah... :D jag hade dött i första affären. ;o)

2012-10-30 @ 20:58:35
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0