Skrikapan

Publicerat: 2013-04-24 Kl: 12:30:33 | I kategori: Vardag

När pojkarna var små har det varit nöjda små barn. De har sovit i timmar på dagarna och inte heller varit särskilt "ljudliga" av sig. Den här gången är det lite annorlunda.
 
Den lilla tösen Flora är snäppet mer missnöjd.
Typ skitmycket mer.
 
Hon är missnöjd över en hel del om dagarna. Hon vill inte ligga på golvet många minuter om dagen och är nöjd när hon får stå i mitt knä/sitta på min höft. Det begränsar mig en del. Hon har ett helt underbart humör och vet precis vad hon vill (på gott och ont).
 
Vem har sagt att livet som 4 barnsmamma ska vara lätt? Inte jag i alla fall.
 
Med en prepubertal 12 åring smälls det i dörrar rätt ofta.
9 åringen är lugnast för tillfället.
7 åringen retas hela tiden med sina bröder och har konstant knäck i lurarna.
6 månaders bebisen är missnöjd och vill bara vara med sin mamma.
 
Mindre har gjort mig galen.
Men jag älskar det! Jag älskar att vara mamma, att ha mycket att göra, fart och fläkt!
 
Ikväll ska jag för första gången åka iväg på någonting helt själv. Jag ska spela "tant-bandy" i en timme. Det ska bli så otroligt roligt att bara få vara jag en stund. Troligtvis kommer jag vara död och ledbruten i morgon men det är det värt. Wish me luck! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0