Välkommen träningsvärk!

Publicerat: 2013-04-24 Kl: 22:47:46 | I kategori: Sockerknarkaren

Mest troligt kommer jag få rulla ur sängen i morgon. Den här fröken har nämligen börjat spela innebandy idag! Det som jag aldrig trodde skulle hända har nu hänt! Jag och lagsport, det ni.

Jag är otroligt stolt över mig själv måste jag säga. Jag har tagit tag i mig själv både gällande mat och träning/promenader. Det är nu det gäller. I år tänker jag inte låta bli att bada som jag gjort de senaste 6 åren. Sensommaren 2010 vägde jag 73 kg (icke-gravid), nu är jag nere på 57...

Jag fick en sådan komplimang idag att jag trodde jag skulle spricka. Först frågar en tjej hur gammal jag var och jag svarade (faktiskt!) ärligt. Hon trodde jag var yngre.. Sen när jag sa att jag hade fyra barn varav en var född i okt utbrister hon: det kan man inte tro med tanke på den kroppen du har. Jag dog av glädje!

Fortfarande är inte utseendet allt men jag är glad och framförallt stolt. En soffpotatis kan faktiskt ändra sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0