Fredag

Publicerat: 2013-02-13 Kl: 10:54:54 | I kategori: Vardag

På fredag kommer 2 män hit från någon instans på polisen. De ska förklara för mig varför jag drabbats av den här reaktionen som gör att jag inte kan sova och har blivit paranoid. 
 
De ska dessutom göra en riskanalys på huset. 
 
Jag kan inte sova på nätterna. Ligger vaken, springer och kollar fönstrena, lyssnar efter ljud, vaknar av mardrömmar osv. Jag känner att mitt huvud kanske överreagerar men tänker lyssna på kroppen den här gången. Varför inte ta hjälp när det finns?
 
Det finns ingentign som tyder på att de kommer tillbaka. Det finns inte heller någonting som tyder på att de inte kommer igen. Förstår ni mitt tänk? 3 män från Litauen... Att det kan sabba så mycket. Nej vi blev inte av med någonting och nej, inegn blev skadad. Ändå sitter det en äcklig känsla kvar.
 
Polischefen ringde mig, han sa att "om" det händer igen så ska vi ha is i magen och ringa dem direkt och stanna inne. Jag vet inte om jag klarar det? Skulle Ni ha gjort det? Vetskapen att någon är inne i mitt hus gör att magen vänder sig. Det är faktiskt bara en dörr som skiljer källaren från garaget.
 
Blä.
Kommentarer
Postat av: Hanna Of Sweden

usch! bara tanken av att någon skulle göra inbrott hos oss gör mig galen... läskigt!

min syster (singel och bor ensam) har haft inbrott två gånger och båda gångerna har tjuvarna gått igenom HELA lägenheten och vänt upp och ner på ALLT! senast tände dom även två stearinljus i lykorna på vardagsrumsbordet på vägen ut !?!?
efter att ha installerat ett jävligt dyrt larmsystem med övervakningskameror och ett basebollträ under sängen och tända lampor i hela lägenheten kan hon nu sova igen...
att "några" dumma jävlar kan försöra och få kosta såå mycket! :( sorgligt!

hoppas fredagens besök hjälper lite iaf. ^^

puss och kram

2013-02-13 @ 11:48:10
URL: http://hannaofsweden.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0