Vikar

Publicerat: 2013-02-08 Kl: 11:51:00 | I kategori: Vardag

Likt en medelåldersman kryper mitt hårfäste längre och längre upp. Det är alltid samma visa när jag ammar. Jag ser inte klok ut och kan inte ha håret uppsatt längre då det känns som att luggen börjar på halva huvudet. Tänk vad vi kvinnor måste utstå.
 
1. Vi blir hormonkossor
2. Vi blir feta
3. Kroppen blir degig och randig
4. Vi blir flodkosgraciösa
5. Muffelsnippan sprängs
6. Vi luktar surmjölk
7.Vi tappar håret
8. Bröstvårtorna förvandlas till blödande sår
 
Snart kommer jag se ut som den kvinnliga versionen av Roger Pontare..
 
huuuuhh....
 
/Bittervikarna
 
Kommentarer
Postat av: Emma DH

Snygga naglar dock du!! very NICE :D

2013-02-08 @ 16:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0