Året då jag fyller 30 år.

Publicerat: 2013-01-29 Kl: 15:05:53 | I kategori: Vardag

2013 - året då jag inte längre kommer att kunna kategorisera mig som 25-29 års gruppen på kundundersökningar. Året då jag kommer att räknas som "äldre" av tonåringar. Att vara 29 känns ändå okej.
 
Jag kommer ständigt att ljuga om min ålder. (Jag vet att jag har vissa fördelar, jag ser ung ut). Men att se ung ut men ändå känna mig gammal känns bajs, för det kommer jag garanterat att göra när jag fyller t r e t t i o. Trea nolla år, jävla 3:a..
 
Fest kommer det garanterat att bli. Eller fest och fest, vi kan kalla det PRO möte.
Det kommer bli ett stort PRO möte med mat och korsordslösningstävling.
 
Åldersnoja? Panik? Letar rynkor, åderbråck och gråa hår?
Jajjemen.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Maija

vanta tills du ska fylla 31, den e varre tycker jag...da e du inte 20-30 utan 30-40 ;)

2013-01-29 @ 15:50:05
Postat av: En annan 83:a

Känner med dig gumman! :( Hua va gammal man är... Men du har ju ändå hunnit lite längre än mig på 30 år! Jag har bara EN unge, inte gift utan bara sambo och hyresrätt... Hahah! ;)

2013-01-29 @ 16:21:05
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0