Lunginflammation?

Publicerat: 2013-01-10 Kl: 08:42:09 | I kategori: Vardag

Nu har det gått lång tid sen jag kikade in här sist. Det startade med mjölkstockning  runt Lucia, sen har det fortsatt i ungefär samma stuk fast några resor värre.
 
Jag åkte på Influensan typ A (den aggressivaste) dagarna före jul. På julafton var jag så sjuk och fick andningsstopp så han som inte får nämnas stod med telefonen i högsta hugg på väg att ringa ambulansen. Jag kände mig något bättre under mellandagarna men på nyårsafton omsjuknade jag än en gång med hög feber och alla dess tillbehör.
 
Flora fick det samma, han som inte får nämnas, mamma, svärmor..även vårat främmande vi hade från England ligger i dagen läge däckade båda två.
 
Hostan och luftrören har varit värst för mig. Jag har fortfarande en svidande känsla i vänster lunga och hostar upp mörkgrönt äckel. Idag har jag en tid på vårdcentralen för misstänkt lunginflammation.
 
Behöver jag säga att jag är less? Jag är trött..och ack så less!
Kommentarer
Postat av: Catya

Men fy! Det är länge nu!
Krya allihopa. <3

2013-01-10 @ 09:05:47
URL: http://catya.se
Postat av: Johanna

Vilken mardröm! Skickar krya på er kramar! Snartkommer våren med värme & vi slipper alla sjukdomar :)

2013-01-10 @ 11:02:31
Postat av: Frida

Hoppas du kryar på dig snart!

2013-01-10 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0