Ny kategori

Publicerat: 2013-01-30 Kl: 09:06:00 | I kategori: Depression

 Jag har länge tänkt på om jag ska flytta över mina inlägg om depression till den här bloggen. Det är någonting som verkligen ändrat den jag är och gett mig en otrolig erfarenhet både på gott och ont. Just nu ligger dessa inlägg kvar på den gamla bloggen (http://uppsalamagazine.se/category/vi-bloggar/gammalfjortis/)
 
Jag har fått sån respons på dessa! Folk har hört av sig via telefon, mail, facebook mm. för att berätta att de upplever/upplevt samma sak, därför väljer jag nu att flytta dessa hit till en egen kategori.
 
Fler har frågat hur jag mår idag. Jag är friskförklarad av min terapeut och går inte längre i terapi. Dock arbetar jag med mig själv varje dag. Självkänslan är precis som motion en färskvara. Jag jobbar med mig själv dagligen! 
 
Den viktigaste personen i ditt liv är du! Alla har vi fel och brister, det gäller bara att acceptera sina egna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0