Så jävla kasst!

Publicerat: 2013-01-24 Kl: 09:25:00 | I kategori: Vardag

Ja, jag är sjuk igen. Igen och igen och igen. Min kropp måste vara så brutalt nedgången att allting biter fast på mig. När jag sist var ner på VC hörde han ljud på båda lungorna, han trodde att det var sviter efter en lunginflammation som jag haft i samband med influensan. And here we go again..
 
Näsan är genomtäppt och lungorna svider.
Jag är trött, slut och urvriden som en unken disktrasa på McDonalds.
 
Sömnbristen gör det hela värre. Flora snuttar på mig nätterna igenom och vägrar att sova om inte bröstet ligger tryggt i munnen. Bröstvårtorna kommer inom kort vara täckta med häl-hud och förhårdningar med tanke på hur välanvända dom är. Jag kommer kunna använda dom som vapen tillslut..
 
Näsan oxå ja. Den påminner om Rudolf röda näsa men med en massa torra hudflikar. Ungefär som en röd Delicatoboll.
 
Men jag tycker inte om att klaga och gnälla (även fast jag anser mig ha den rätten för tillfället!). Det är ju bara en förkyldning med diverse tillbehör. En lååååååååååååååååångdragen sådan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0