Tomt!

Publicerat: 2013-03-14 Kl: 20:48:50 | I kategori: Vardag

Nu har barnen åkt till fjälls, hunden är lämnad, Flora sover och jag sitter i soffan. Väskorna är nästan färdigpackade. Det behövs inte särskilt mycket ombyten för en weekend men ni vet ju hur det brukar bli ändå ;)
 
Jag som är ett sånt otroligt kontrollfreak flippar alltid ur innan vi ska åka någonstans. Jag brukar skriva långa listor och kryssa av det jag packat ner.  Ingenting får glömmas!
 
Men nte nu.
Ingen ork.
Ingen lust.
 
Självklart har jag lyckats dragit på mig någon form av virus och mina luftrör är inte vid sina sinnesfulla bruk. Jag låter som en pubertal 14 åring. Tjusigt värre!
 
Jag tänker vägra vara sjuk tills på söndag kväll, sen får väl fanstyget bryta ut om det så måste.
 
Nu ska jag åka iväg och njuta hela helgen!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0