Som ett hån!

Publicerat: 2013-05-21 Kl: 09:32:00 | I kategori: Vardag

Det här med strumpor burkar alltid vara en snackis i familjer. Var tar alla strumpor vägen? Hur kan det bara finnas en av varje?

Jag har svaret!

I vår familj är det den vuxna mansbebisen även kallad han som inte får nämnas som lämnar strumpor överallt. Jag tror att det är ett slags manligt drag - att försöka visa dominans, precis som hanhundar som pissar och markerar revir.

Jag skulle bara kunna strunta i det och låta dem ligga kvar men nej. Det stör mig som faan att sitta i soffan och se två stora trådklumpar.

Därför väljer jag att sparka in dem under soffan. Problemet löst!

 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

smart! ;) Ska testa det med! ;)

2013-05-21 @ 11:46:35
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Amanda

Det måste tillhöra det manliga släktet för vi har samma problem här!;-)

2013-05-21 @ 14:57:23
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh, jag ska börja slänga anders strumpor under soffan också. Tack Lina! :)

2013-05-27 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0